تبلیغات

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه پانزدهم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه پانزدهم: آسيب شناسي مباحث مهدويت قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه سیزدهم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه سیزدهم: دستاوردها، قلمرو و مدت حكومت مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوازدهم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه دوازدهم: برنامههاي حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه یازدهم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه یازدهم: ظهور و اهداف حكومت جهاني مهدوی قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهارم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه چهارم : امام مهدي(عج) در آينة قرآن و روايات قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه سوم

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : دوران اختفا و پنهان زيستن امام مهد(عج) قرار داده شده است.  توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...

پاسخ آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول

در این پست پاسخ صحیح سوالات سایت مرکز اموزش مجازی دانشگاهیان درس آشنایی با معارف مهدوی جلسه اول : ضرورت طرح مباحث مهدويت و كليات امامت قرار داده شده است. توجه : پاسخ صحیح به رنگ نارنجی می باشد.

ادامه ی مطلب ...